دندان مصنوعی متحرک

دندان مصنوعی متحرک بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند جای خالی دندان های خود را پر کنند، با این کار هم فرم صورت تغییر می کند و می توان ظاهر لبخند صورت را بهبود بخشید و هم یک اقدام کاملا تاثیرگذار برای جویدن غذاها می باشد به همین خاطر امروزه بسیاری از افراد به سراغ دندان مصنوعی متحرک می روند.

در لابراتوار دندانسازی ملیکا اسماعیلی شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را برای ساخت دندان مصنوعی متحرک دریافت کنید؛ زیرا در دندانسازی خانم اسماعیلی از بهترین متریال های آمریکایی برای ساخت دندان مصنوعی متحرک استفاده می شود و همین امر موجب شده تا افراد تمایل بالایی برای استفاده از این مدل دندان ها داشته باشند.

در صورت وجود هرگونه سوال با شماره 09124438773 در ارتباط باشید.

دندان-مصنوعی-متحرک

دندان مصنوعی متحرک چیست؟

دندان مصنوعی متحرک جایگزین بسیار خوبی برای دندان های اصلی است که به دو صورت قابل اجرا است؛ اولین مورد مربوط به دندان مصنوعی متحرک کامل است که برای افرادی کاربرد دارد که هیچ دندانی ندارند و مورد بعدی دندان مصنوعی متحرک جزئی است که برای افرادی ساخته می شود که تعدادی دندان سالم دارند.

دندان مصنوعی متحرک نوعی پروتز است که به خاطر کاربردهای بی نظیری که دارد، امروزه خیلی ها از آن استفاده می کنند. در واقع این روش موجب می شود تا هم جویدن غذا آسان تر شود و هم خنده صورت اصلاح می شود. بنابراین اگر شما هم دندان های خود را از دست داده اید و به دنبال یک جایگزین مناسب برای آن هستید بهتر است که به سراغ دندان مصنوعی متحرک بروید.

دندان مصنوعی متحرک تکی

دندان مصنوعی متحرک تکی یا تکه ای برای افرادی مناسب است که تعدادی دندان سالم دارند و نمی خواهند آسیبی به دندان های سالم وارد شود، در نتیجه افراد می توانند به سراغ دندان مصنوعی متحرک تکی بروند تا هم ظاهر لبخند صورت اصلاح شود و هم هنگان جویدن راحت تر باشند.

دندان مصنوعی متحرک فک بالا

دندان مصنوعی متحرک برای فک بالا زمانی کاربرد خواهد داشت که شما تعداد بالایی از دندان های خود را از دست داده اید و می خواهید یک جایگزین مطمئن و راحت برای دندان های خود داشته باشید؛ در نتیجه می توانید به سراغ دندان مصنوعی متحرک فک بالا بروید.

دندان مصنوعی متحرک فک پایین

دندان مصنوعی متحرک فک پایین روشی کاملا اقتصادی است که شما با استفاده از این روش می توانید با کمترین هزینه تغییراتی در ظاهر صورت خود ایجاد کنید. توجه نمایید که اگر پروتز دندان مصنوعی متحرک به خوبی صورت گیرد، شما تنها از مزیت های این روش بهره مند خواهید شد.

دندان مصنوعی متحرک بدون سقف

در گذشته دندان مصنوعی متحرک با سقف همراه بود که همین امر موجب می شد تا افراد خیلی نتوانند با این پروتز کنار بیایند؛ اما امروزه پروتز دندان مصنوعی متحرک بدون سقف انجام می شود به همین خاطر افراد هم رضایت بیشتری خواهند داشت و هم متقاضیان تمایل بیشتری برای این نوع پروتز را دارند.

با دندان مصنوعی متحرک بدون سقف امکان جویدن غذا راحت تر است و شما دیگر احساس اضافی بودن این پروتز را نخواهید داشت. بنابراین اگر در گذشته این اقدام را انجام داده اید اما رضایت نداشته اید، بهتر است که در اولین فرصت از طریق لابراتوار دندانسازی ملیکا اسماعیلی اقدام کنید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

دندان مصنوعی متحرک ژله ای

دندان مصنوعی متحرک ژله ای از دو بخش پایه و تاج تشکیل شده است. تاج‌ ها در واقع همان دندان ها هستند که جویدن غذا را آسان تر می‌ کنند اما پایه بخش اصلی دندان مصنوعی است که تاج‌ ها روی آن سوار شده‌ اند و این بخش نیز روی لثه قرار می‌ گیرد.

دندان مصنوعی متحرک ژله ای هم به صورت تکه ای و هم به صورت کامل قابل اجرا است که انتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایط افراد صورت می گیرد.

قیمت دندان مصنوعی متحرک

توجه نمایید که قیمت دندان مصنوعی متحرک با توجه به عواملی همچون وضعیت دهان، لثه و استخوان فک مشخص می شود به همین خاطر بهتر است که جهت آگاهی از هزینه های دقیق و به روز از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا بهترین مشاوران شما را برای دریافت خدمات و تعرفه ها آگاه کنند.

ساخت دندان مصنوعی متحرک

پیشتر با دندان مصنوعی متحرک آشنا شدید و حالا می دانید که این اقدام تا چه میزان بر روی زیبایی یک صورت تاثیرگذار است. اما توجه نمایید که اگر قصد دریافت بهترین خدمات با قیمتی مناسب را دارید، بهتر است که از طریق لابراتوار دندانسازی ملیکا اسماعیلی اقدام کنید. خانم اسماعیلی به واسطه خدمات بی نظیری که ارائه می دهند، موجب شده اند تا افراد با خیالی آسوده جهت پروتز دندان مصنوعی متحرک اقدام کنند بنابراین شما هم می توانید همین حالا و بدون هیچ گونه نگرانی اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09124438773 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با ما