دندان مصنوعی ثابت

دندان مصنوعی ثابت که گاها دندان مصنوعی دائمی نیز به آن گفته می شود، جزو بهترین و باکیفیت ترین دندان هایی است که کلیه افراد به خصوص جوانان می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند چراکه هم ظاهر طبیعی دارد و هم دوام و ماندگاری بالایی دارد.

البته توجه نمایید که برای ساخت دندان مصنوعی ثابت، باید به سراغ لابراتوارهای مجرب و حرفه ای بروید. در تهران، لابراتوار دندانسازی دکتر ملیکا اسماعیلی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید از طریق آن بهترین خدمات را به صورت فوری با بهترین متریال دریافت نمایید.

در ادامه این مقاله با نکات حائز اهمیت برای ساخت دندان مصنوعی ثابت آشنا می شوید. اما اگر نیاز به مشاوره تلفنی دارید، توصیه می کنیم که همین حالا از طریق شماره 09124438773 اقدام نمایید.

دندان-مصنوعی-ثابت

دندان مصنوعی ثابت بدون ایمپلنت

ساخت دندان مصنوعی ثابت بدون ایمپلنت به دو روش بریج دندان و پروتز دندان مصنوعی امکان پذیر است و مناسب افرادی است که نمی خواهند جراحی دندان انجام دهند و هزینه های بسیاری را صرف نمایند.

ساخت دندان مصنوعی ثابت بدون ایمپلنت از روش‌ هایی محسوب می‌شوند که عوارض کمتری داشته و نیازی به جراحی‌ های جانبی ندارند. در واقع درست است که بسیاری از افراد برای جایگزینی دندان ازدست‌ رفته ایمپلنت دندان را انتخاب می‌ کنند؛ اما این روش برای برخی افراد مناسب نبوده و باید روش‌های بدون ایمپلنت را در نظر داشته باشند.

دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت جزو گزینه هایی است که امروزه با استقبال بیشتر متقاضیان حتی افراد جوان همراه بوده است. در واقع ایمپلنت دندان ها را در جای خود نگه داشته و نمی گذارد فشاری به لثه وارد شود. همچنین توجه نمایید که زیبایی این نوع دندان بی نظیر است و حالت طبیعی خود را حفظ کرده است.

دندان مصنوعی ثابت تکه ای

دندان مصنوعی ثابت تکه ای، پروتزهای ثابتی هستند که جایگزین چند دندان ازدست‌ رفته می‌ شوند. آن‌ها برای حمایت از دندان مصنوعی به دو ایمپلنت در دو بخش از فک نیاز دارند. توجه نمایید که دندان مصنوعی ثابت تکه‌ ای می‌ تواند به کمک یک بریج یا ایمپلنت به ساختار دندانی شما اضافه شود.

قیمت دندان مصنوعی ثابت

قیمت دندان مصنوعی ثابت بسیار مناسب است و همین امر منجر شده تا بسیاری از متقاضیان تمایل بسیاری برای انجام این روش داشته باشند. در واقع شما می توانید با صرف کمترین هزینه، بهترین دندان مصنوعی ثابت را در اختیار داشته باشید.

اما برای اینکه بتوانید از کلیه هزینه ها آگاه شوید، بهتر است که همین حالا از طریق شماره 09124438773 اقدام نمایید تا کادر مجرب دندانسازی دکتر ملیکا اسماعیلی شما را نسبت به کلیه هزینه های جدید آگاه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با ما