دندان مصنوعی تکی

آن دسته از متقاضیان که تنها یک الی چند تا از دندان های خود را از دست داده اند، می توانند به سراغ دندان مصنوعی تکی بروند. این نوع دندان اگر با متریال برند آمریکایی و خوب ساخته شود، تا سال های سال افراد می توانند بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده نمایند.

اما برای ساخت دندان مصنوعی تکی می دانید که باید از چه طریقی اقدام کنید؟ در تهران لابراتوار دندانسازی ملیکا اسماعیلی با سه شعبه فعال، آماده ارائه خدمات تخصصی به کلیه متقاضیان می باشد که می توانید از طریق آن برای ساخت دندان مصنوعی تکی اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ساخت دندان مصنوعی تکی، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 09124438773 اقدام نمایید.

دندان-مصنوعی-تکی

گذاشتن دندان مصنوعی تکی

با گذاشتن دندان مصنوعی تکی زیبایی دندان ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. در واقع اگر این دندان کیفیت خوبی داشته باشد و دندانساز حرفه ای و باتجربه آن را ساخته باشد، طبیعی بودن حالت دندان ها حفظ می شود. بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد گذاشتن دندان مصنوعی تکی را دارید، حتما از طریق بهترین لابراتوارها اقدام نمایید.

البته فراموش نکنید که گذاشتن دندان مصنوعی تکی تنها برای افرادی مناسب است که تعداد کمی از دندان های خود را از دست داده اند و تعداد بیشتری از آن باقی مانده است.

دندان مصنوعی تکی ژله ای

دندان مصنوعی تکی ژله ای به خاطر زیبایی خاصی که دارد و حالت طبیعی آن بسیار پرتقاضا است. این نوع دندان ها اصلا بر روی لثه فشاری وارد نمی کنند به همین خاطر متقاضیان می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی از این دندان استفاده نمایند.

دندان مصنوعی تکی متحرک

دندان مصنوعی تکی می تواند متحرک یا ثابت باشد که دندان مصنوعی تکی متحرک را می توان جهت استراحت یا پاکسازی از دهان خارج نمود و سپس می توان به راحتی آن را نصب کرد. شاید در ابتدا این اقدام کمی دشوار باشد اما به مرور زمان به آن عادت می کنید چراکه با قرارگیری مداوم روی لثه این دندان جای خود را ثابت می کند و دیگر وجود آن را حس نمی کنید.

قیمت دندان مصنوعی تکی

قیمت دندان مصنوعی تکی بسیار اندک و کم است به همین خاطر کلیه متقاضیان می توانند بدون هیچ گونه مشکلی به سراغ بهترین لابراتوار دندانسازی برای ساخت دندان مصنوعی تکی بروند. اما اگر می خواهید از قیمت حدودی آگاه شوید و سپس اقدام نمایید، بهتر است که همین حالا از طریق شماره 09124438773 اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با ما